1ghosting | מחקר מילות מפתח
שרת וירטואלי

מחקר מילות מפתח

כאשר אנו בונים אתר אינטרנט, עלינו להחליט במה האתר יעסוק, עיקרון אשר מושתת על סוג השירות אותו אנו מעוניינים לספק וכך גם למשוך אלינו קהל יעד שמעוניין בסוג שירות זה. במידה ואיננו יודעים ערכים פוטנציאליים אשר מתייחסים לסוג השירות אותו אנו מספקים או מושכים הכי הרבה גולשים פוטנציאליים לאתר האינטרנט שלנו, ניתן לערוך מחקר מילות מפתח מקצועי.
באמצעות מחקר מילות מפתח, כאשר הכלי הטוב ביותר לכך הוא כלי מילות המפתח של גוגל שמאפשר קבלת אינדיקציה על נתונים קריטיים בעת ביצוע מחקר מילות מפתח, כגון; כמות חיפושים חודשיים גלובליים ומקומיים, בחירה על פי שפה ומיקום, גובה התחרות ועוד.
 

חשיבות מילות מפתח לקידום אתר האינטרנט

קידום אתר אינטרנט הנו תהליך אשר מטרתו היא לשפר וליעל את האתר מבחינת תוכן, מבנה וקוד על מנת לספק עבור הגולש את תוצאת החיפוש הרלוונטית ביותר עבור שאילתת החיפוש המבוקשת.
מילות מפתח מהוות פרמטר עיקרי בקידום אתר האינטרנט, מאחר והן מספקות עבור מנועי החיפוש אינדיקציה אודות סוג השירות שהעסק מספק ולפי כך למיין אותו בהתאם בתוצאות החיפוש האורגניות.
 

ממה יש להימנע בעת שיבוץ מילות מפתח באתר

כאשר אנו מכלילים מילות מפתח בתכנים שלנו , כחלק מ- alt text בקבצי מדיה ותמונות יש צורך לזכור מספר כללים חשובים שבלעדיהם לא ניתן לקדם את אתר האינטרנט כראוי.
  • הכללת מילות מפתח רבות – כאשר אנו כותבים מאמר, או תוכן טקסטואלי כלשהו ונדרשים להכליל מילות מפתח בשדה המתאים אשר מסופק לנו באמצעות מערכת ניהול תוכן חכמה, עלינו לעמוד על כ- 2-4 מילות מפתח למאמר גג. יותר מכך יהיה פשוט לא אופטימלי ואף יראה כספאם מילות מפתח.
  • הקשריות – אחת הטעויות הגדולות שבעלי אתרים שמעוניינים לקדם את עצמם באופן עצמאי עושים היא להכליל מילות מפתח רבות אשר אינן קשורות כלל וכלל לתוכן הטקסט. הסיבה לכך שרבים עושים זאת היא בשל המחשבה כי הם עלולים לקבל פניות רבות יותר אך אם אתר האינטרנט שלכם עוסק בשירותי מחשוב ואתם מופיעים בתוצאות של נעלי אופנה ספק רב אם תקבלו פנייה כלשהי. כמו כן, מבחינת סריקת אתר האינטרנט על ידי מנועי החיפוש, הדבר עלול רק להזיק עבורכם.