1ghosting | שירותי מחשוב לעסקים
שרת וירטואלי

שירותי מחשוב לעסקים

בעולם בו הטכנולוגיה היא שם המשחק עבור עסקים וארגונים רבים והצורך בצמצום עלויות הוא רחב, הפתרון המשתלם ביותר לשם כך הנו מחשוב ענן, שירות חדשני במסגרת שירותי IT המובילים אשר מאפשר סיפוק כל הצרכים והשירותים הנדרשים ליעילות ויציבות של מערכות המידע במערך המחשוב הארגוני במחיר נמוך ובאופן אופטימלי על ידי התחברות לרשת האינטרנט אשר מתפקדת כענן וסיפוק לכלל יחידות הקצה המחוברות באותו קו תקשורת במערך הארגוני.
 

אופטימליות שירותי מחשוב

באמצעות מחשוב ענן ניתן לספק שירותי מחשוב לעסקים באופן אופטימלי על ידי התחברות והתארחות באתר האינטרנט של ספקית השירותים ובכך לספק את אותו סוג השירות לכלל המחשבים אשר מחוברים למערך המחשוב הארגוני דרך יחידות קצה אשר מפוזרות בארץ ובעולם ובאמצעות קו תקשורת אחיד, מוצפן ומאובטח.
כמו כן, שירותי מחשוב לעסקים מספקים פתרון כלכלי נוח ואופטימלי עבור עסקים וארגונים רבים בשל העובדה כי העסק משלם אך ורק עבור השירותים המשומשים ולא מעבר לכך, מבחינת חיסכון אשר מתבטא דרך מחשוב ענן, ניתן לחסוך ברכישת ציוד ותשתיות מחשוב יקרות ערך, העסקת אנשי IT כאנשי מקצוע אשר אחראים על מערך יציב ופעיל מבחינת מערכות המידע והמערכים השונים אשר קיימים במערך הארגוני ועוד.
 

סוגי שירותי מחשוב

במסגרת פתרונות IT אופטימליים ושירותי מחשוב לעסקים, מסופקים מגוון שירותים אשר מטרתם היא לייעל את שירותי מערכות המידע השונות במערך המחשוב הארגוני ולתרום ליציבות המערך, בין השירותים העיקריים, מסופקים בין היתר;
  • שירותי אנטי ספאם – כחלק בלתי נפרד מצורכי אבטחת תיבות הדואר האלקטרוני של משתמשים רבים, מסופקים שירותי אנטי ספאם אשר במסגרת שירות זה, קיימת סריקה קבועה של הדואר המתקבל, כאשר המשתמש מקבל התראה אודות דואר אשר מכיל תוכן ספאם או דואר זבל אשר מטרתו להזיק למשתמש או למחשב בכל דרך שהיא ומסנן ישירות הודעות מסוג זה.
  • גיבוי מרחוק – אובדן מידע בחברות ועסקים אשר נוהגים לשמור מידע ונתונים לגבי לקוחות או אודות העסק עצמו על גבי מחשב מהווה נזק רציני, פגיעה במקצועיות, נזק כלכלי ואי שביעות רצון של הלקוח, נזקים אלו יכולים להיגרם על ידי גורם אנושי או לא ולעתים רבות לא ניתנים לשחזור, באמצעות שירות גיבוי בענן ניתן לגבות את כלל המידע והנתונים תוך הצפנה והעברה בקו תקשורת מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL אל עבר שרתיה המרוחקים של ספקית השירותים.
  • ניטור שרתים – באמצעות שירותי ניטור שרתים ניתן לאמוד את מצב השרתים במערך הארגוני, במידה ונוצרת בעיה בשרת, המשתמש מקבל ישירות התראה לתיבת הדואר האלקטרוני או באמצעות הודעת SMS אשר מספקת דו"ח מקצועי ומקיף אודות התקלה ומאפשר למשתמש לטפל על מנת למנוע השפעת התקלה על משתמש הקצה.